דוח בלק"ר אונליין

דוח בלק"ר (בדיקה לפני קניית רכב) אונליין, המבוסס על נתונים רשמיים ועדכניים, וטכנולוגיית AI, יציג עבורכם ממצאים על תאונות, עיקולים, שעבודים, בעלויות, תביעות ביטוח ועוד מידע רב ערך שעד היום הסתירו מכם.

בדיקת מוכר הרכב
עיקולים, שעבודים ומשכונים
היסטוריית תאונות הרכב
היסטוריית הרכב ממאגר בלק"ר
היסטוריית בעלויות הרכב
טוטאל-לוס, פירוט ירידת ערך
ועוד הרבה מידע חיוני >>>
דוח בלק"ר לדוגמא

  

מחיר היכרות - 149 ₪ 199 ₪

דוח לדוגמה




דוח בלק"ר (בדיקה לפני קניית רכב) אונליין, המבוסס על נתונים רשמיים ועדכניים, וטכנולוגיית AI, יציג עבורכם ממצאים על תאונות, עיקולים, שעבודים, בעלויות, תביעות ביטוח ועוד מידע רב ערך שעד היום הסתירו מכם.

בדיקת מוכר הרכב
עיקולים, שעבודים ומשכונים
היסטוריית תאונות הרכב
היסטוריית הרכב ממאגר בלק"ר
היסטוריית בעלויות הרכב
טוטאל-לוס, פירוט ירידת ערך
ועוד הרבה מידע חיוני >>>


←   



מה דוח בדיקה לפני קניית רכב מציג?

דוח בלק"ר מחולק ל-3 חלקים עיקריים

חלק III

תובנות ומסקנות

ציון הבדיקה של הרכב
מחירון הרכב בלוי יצחק וגם ביד-2
תחזית ירידת ערך עתידית לרכב
מחשבון עלות אחזקת הרכב
מחשבון ואפשרות למימון העסקה
מידע על שוק הרכב ובדיקת דגמים דומים
המלצות ומסקנות עפ"י הליקויים שנמצאו
טפסים והסכמים מול מוכר הרכב
מסמכים רשמיים (למשל שעבוד רכב)

בחלק השלישי של הדוח, ובעזרת טכנולוגיית AI, מתקבל ציון בין 1 ל-100, והצגת כל הליקויים, המסקנות והתובנות לגבי הרכב, מוכר הרכב והעסקה ככלל. בנוסף, אנו מספקים כלים לבדיקת כדאיות העסקה לאורך זמן, הצגת המחירון העדכני של הרכב ושלל טפסים חיוניים.

חלק II

בעלויות ומוכר הרכב

האם לרכב בעלות פרטית או מסחרית
האם הרכב משועבד, ממושכן או מעוקל
האם מוכר הרכב הינו סוחר רכב
מידע משפטי רלוונטי על מוכר הרכב
האם מוכר הרכב מסובך בפלילים
האם מוכר הרכב נמצא בחדלות פירעון
האם מוכר הרכב הוכרז כפושט רגל
האם מוכר הרכב נמצא במאגר מתחזים
האם מוכר הרכב נחשב למוגבל בבנקים

בחלק השני נבדוק את היסטוריית הבעלות של הרכב, בהווה וגם נציץ לעתיד ע"י בדיקת שעבודים לרכב, משכונים ועיקולים. בנוסף נבצע בדיקת רקע על מוכר הרכב, ונחפש שלדים חבויים שצריכים להדליק נורת אזהרה לפני שניגשים לעסקה.

חלק I

בדיקת הרכב

האם הרכב היה מעורב בתאונות
האם עקב תאונות נקבעה ירידת ערך
האם הרכב הוכרז כ-טוטאל-לוס
האם הרכב נגנב והאם הושב
האם יש קריאות שירות פתוחות
האם יש או היו תביעות ביטוח
מה המפרט הטכני של הרכב
מידע על הונאות ביטוח
תגמולים ופיצויים ששולמו לבעלי הרכב

בחלק הראשון בדוח אנו בודקים את ההיסטוריה של הרכב עצמו (ב-7 השנים האחרונות) כמו מעורבות בתאונות קלות (מעל גובה ההשתתפות העצמית) ותאונות קשות יותר, נתוניו הטכניים של הרכב, אבזור הבטיחות, מתי עלה לכביש, האם ומתי עבר טסט ועוד.


לדוגמה לדוח בלק"ר לחץ כאן

דוח       בדיקה לפני  קנייתכב



בדוק בחינם אם הרכב הבא שלך נמצא במאגר




דוח בלק"ר ™

הזן מספר רכב ופרטי מוכר הרכב, קבל דוח למייל

  התחל בדיקה

איך זה ייתכן?

בעקבות שורה של רפורמות בתחומי הנגשת מאגרי הנתונים מכלל המשרדים הממשלתיים, אנו שמחים להרים את הכפפה ולהיות החלוצים שמביאים עד אליכם, לפתח תיבת המייל, את המהפכה בבדיקת רכב לפני קנייה. בעלות נמוכה תקבלו מידע רב ויקר ערך על הרכב ומוכר הרכב.

כל הנתונים בדוח בלק"ר מתקבלים ע"י גורמים רשמיים וביניהם משרד הרישוי, בנק ישראל, חברות הביטוח, רשם המשכונות, משטרת ישראל, משרד המשפטים, רשות המיסים, בתי המשפט, הכונס הרשמי, הוצאה לפועל, ועוד.




הצעה משתלמת - חבילת מתלבטים

חסכו לעצמכם זמן וכסף - בדקו את הרכב הפוטנציאלי לפני שתגיעו לראותו. קבלו זיכוי מלא להמשך בדיקה פיזית



3 דוחות בלק"ר




2 דוחות בלק"ר




דוח בלק"ר


רוצים לבצע בדיקה נוספת במכון בדיקה?

זיכוי של 100 ₪ להמשך בדיקה במכון מורשה


עדיין לא שקטים? המלצנו לכם בדוח להמשיך לבדוק את הליקויים? ניתן להמשיך לבדיקה פיזית במכון בדיקה מורשה הקרוב לאזור מגורכם. בדוח תמצאו קופון זיכוי המאפשר לכם לגשת למכונים הפרוסים בכל חלקי הארץ.

אור יהודה, אור עקיבא, אפיקים, אשדוד, יקנעם, מגדל העמק, מודיעין, נהריה, נתניה, עפולה, פי גלילות, פתח תקווה, קריות, קריית שמונה, ראשון לציון, רמלה, רמת ישי

דוח בלק"ר


* הפקת הקופון תתאפשר הקופון לאחר הזמנת הדוח


לחצו כדי לגלות מהן הבדיקות החשובות ביותר שדוח בלק"ר מציג

אל תפספסו את הבדיקות החשובות ביותר

תאונות

היסטוריית תאונות

בדיקת היסטוריית מעורבות הרכב בתאונות ב-7 שנים האחרונות, כולל מידע על טוטאל-לוס וקביעת ירידת הערך.

עיקולים

משכונים, שעבודים ועיקולים

בדיקה רשמית האם הרכב משועבד, ממושכן והאם רובצים על הרכב עיקולים

שסי וטוטאל-לוס

מרכב הרכב ונזק משמעותי

האם הייתה פגיעה בשילדה, האם הרכב הוכרז כטוטאל-לוס

בעל הרכב

מוכר הרכב

בדיקת רקע של מוכר הרכב כולל מאגר סוחרים ונוכלים

שווי הרכב

מחירון וירידת ערך

הצגת המחירון של הרכב וכלים לתחזית ירידת ערך לאורך השנים. בנוסף כספים ששולמו למבוטח על ירידת ערך

בעלויות

היסטוריית בעלויות

בדיקה האם הרכב היה בבבעלות פרטית או חב' ליסינג, השכרה או חברה

        



~00

גניבות בתחום הרכב



~00

תביעות ביטוח רכב בשנה



~00

כלי רכב משועבדים



~00

כלי רכב במאגר



שאלות ותשובות ומידע נוסף




בטח כבר שמעתם את הביטויים Big Data, כריית מידע, אינטליגנציה מלאכותית ולמידה חישובית. אז בזכות הרפורמות האחרונות של משרדי הממשלה השונים להנגשת מאגרי מידע ממשלתיים זה פחות או יותר מה שאנחנו עושים. אנו משתמשים במגוון רחב של מקורות מידע לרבות משרד הרישוי, בנק ישראל, חברות הביטוח, רשם המשכונות, משטרת ישראל, משרד המשפטים, רשות המיסים, המוסכים המורשים, בתי המשפט, הכונס הרשמי, הוצל"פ, ועוד מאגרים פרטיים שיש ברשותנו. כל המידע נאסף למקום אחד ובעזרת טכנולוגיית AI אנחנו מנתחים ומצליבים את הדאטה כדי שתקבלו תמונת מצב עדכנית.




ראשית, אין טוב ממראה עיניים - לחצו כאן להצגת דוח לדוגמה לדוח בלק"ר לדוגמה לחצו כאן

    דוח בלק"ר מתמקד בשני מישורים:

    החלק הראשון והחשוב, שלרוב נזנח בבדיקות לפני קניית רכב, הוא בעל הרכב איתו עושים את העסקה. אנו בודקים את היסטוריית בעל הרכב כדי להבין שלא מדובר בסוחר רכב, בנוכל שעוקץ אנשים, או באדם שהסתבך כלכלית/משפטית, ובמקרים אלו עלול להיות במצב בו ההוגנות והאמינות שלו מוטלות בספק. בדיקת הרקע שאנו עושים על מוכר הרכב כוללת:

  • בדיקה במאגר מתחזים/נוכלים
  • בדיקה שלא מדובר בסוחר רכב
  • בדיקה משפטית/פלילית על בעל הרכב
  • בדיקת מעורבות בעל הרכב בהליכי חדלות פירעון
  • בדיקת הליכי פשיטת רגל של בעל הרכב
  • בדיקת חשבונות בנקים מוגבלים של בעל הרכב


  • החלק השני בדוח בלק"ר הוא כמובן מישור בדיקת הרכב החשוב לא פחות. לכן אנו בודקים הצורה רחבה מספר רב של היבטים:


  • בדיקת עיקול, שעבוד/משכון רכב - בדיקה רשמית ולדוח תצורף תעודה רשמית חתומה דיגיטלית
  • בדיקה לירידת ערך ו/או טוטאל-לוס מכלל חברות הביטוח שביטחו את הרכב ב-7 שנים האחרונות
  • בדיקה תאונות ותביעות ביטוח על נזק מכלל חברות הביטוח שביטחו את הרכב ב-7 שנים האחרונות
  • מידע ממשטרת ישראל על איתור רכב לאחר גניבה או חלקים גנובים
  • בדיקת רישוי הרכב - האם עבר טסט ומה תוקף הרישוי
  • בדיקת בעלות מסחרית על הרכב לרבות חברות השכרה, חברות ליסינג וחברות פרטיות
  • בדיקת רישום רכב לנכה - הבדיקה נועדה למנוע מצב של חסימה בהעברת הבעלות לרכב שמשמש נכה
  • בדיקות לקריאות ריקול (ReCall) מצד יצרן הרכב לתיקון ליקויים
  • בדיקת רמת הזיהום של הרכב
  • בדיקת מספר הבעלים הקודמים של הרכב - איזו יד הרכב?
  • מועד עליית הרכב לכביש עפ"י משרד הרישוי
  • האם הרכב עבר מבחן רישוי (טסט)
  • בדיקת רמת האבזור הבטיחותי שמותקן לרכב (משפיע על מחיר המחירון ועל עלות הביטוחים)
  • מחירון הרכב המשוקלל (גם של לוי יצחק וגם של יד-2) - עדכני ליום הוצאת הדוח וכולל גם תחזית ירידת ערך
  • נתונים טכניים על הרכב הכוללים פירוט על אבזור הרכב, מערכות בטיחות, בלמים, משקל, מערכות הגנה מקוריות, וכו'
  • מחשבונים שונים לבדיקת כדאיות עסקת הקנייה היום, עלות אחזקת הרכב וגם לכדאיות מכירת הרכב בעתיד
  • המלצות ומסקנות בהתאמה אישית עפ"י ממצאי הבדיקה




התשובה בקצרה אינה חד משמעית וזה תלוי בממצאי הדוח ובכם. דוח בלק"ר מתמקד בשני מישורים:

החלק הראשון בודק את הרכב והיסטוריית התאונות של הרכב מיום עלייתו על הכביש. מדובר בד"כ על תאונות שעלות התיקון שלהן גבוהה מעלות ההשתתפות העצמית הנקובה בפוליסת הביטוח, בכל מקרה בו נאלצים להפעיל את פוליסת הביטוח של הרכב, ואם הרכב היה מעורב בתאונה עם כלי רכב נוסף. לצד בדיקות אלו אנו כמובן בוחנים היבטים נוספים שמכון הבדיקה כלל לא בודק (למשל שעבודים, משכונים, עיקולים, ירידת ערך לרכב, בעלויות מסחריות ועוד).
בחלק השני אנו בודקים את הרקע של מוכר הרכב - לא רק האם מדובר בסוחר רכבים אלא גם את עברו הפיננסי כמו גם היושרה שלו. למה זה טוב? כי ראשית נוכלים נשארים נוכלים, וחלק מהאנשים שהסתבכו כלכלית יכולים להיות לא הוגנים ולמסור מידע כוזב, למשל על ירידת ערך, טוטאל-לוס, עיקולים ועוד.

לכן התשובה תלויה בכם. ניקח שני מקרים לדוגמה:

בדוגמה הראשונה לא נמצאו אינדיקציות שליליות על מוכר הרכב שאותו גם פגשתם באופן אישי והתרשמתם ממנו, הרכב בן עד 5 שנים עם קילומטראז' נמוך, המרכב החיצוני שלו (בודי) נראה שמור, העבר הביטוחי של הרכב ללא רבב, אין לרכב שעבודים ועיקולים, ללא בעלות מסחרית, אז ייתכן שבדיקה נוספת במכון לא תועיל בהכרח.

בדוגמה השנייה נניח שגם לא נמצאו אינדיקציות שליליות על מוכר הרכב (אחרת בכל מקרה נמליץ לבצע בדיקה נוספת או להבטיח את עצמכם - כל מקרה לגופו ומסקנות והמלצות שונות שיוצגו בדוח), אבל הקילומטראז' גבוה משמעותית מהממוצע, העבר הביטוחי של הרכב מציג מספר תאונות, הרכב נראה לכם מבחוץ לא שמור או שאולי נסיעת המבחן שעשיתם עוררה את חשדכם שהרכב לא מתנהג כפי שהוא אמור. במקרה כזה כן נמליץ לבצע בדיקת המשך כלשהי ועפ"י ממצאי הדוח.


התשובה היא לא או לא תמיד. בדיקה במכון הינה בדיקה פיזית של השלדה ו/או של המנוע ו/או הגיר. הבדיקה החיצונית של הרכב הינה מדגמית ובכל מקרה לא רואים בה את ההיסטוריה של הרכב. למשל, בבדיקה של תאונות במכון הבדיקה עובר הבוחן על מספר נקודות ברכב ודוגם את הצבע של הרכב ולעיתים מחפש מעיכות - בבדיקה מדגמית ברור שניתן לפספס ממצאים בקלות, ובטח שלא ניתן לראות את היסטוריית התאונות של הרכב. בנוסף, גם בוחן מיומן לא יכול להבחין אם הרכב עבר טוטאל-לוס ושופץ - זהו מידע השמור רק לחברת הביטוח, ולראיה היו מקרים רבים בהם רכב הוכנס למכון בדיקה, ועל אף שעבר טוטאל-לוס ושופץ, הדבר לא התגלה.

לצד בדיקות אלו אנו כמובן בוחנים היבטים נוספים שמכון הבדיקה כלל לא בודק, למשל שעבודים משכונים שעלולים להוביל לעיקול הרכב, בדיקת מוכר הרכב ועוד.

לא רק שדוח בלק"ר לא מיותר במקרה הזה, אנו אפילו ממליצים ביתר שאת להפיק דוח בעת רכישה רכב ממגרש או מחברות טרייד-אין/ליסינג. הסיבה כמובן ברורה - בעסקה כזו מדובר למעשה ברכישת רכב מסוחרים ממולחים ברכבי יד-2, ולכן יש ניגוד עניינים מובנה בין הרצון של הסוחרים למכור רכבים לבין הצגת המצב האמיתי של הרכב. החברות והסוחרים שמחזיקים ביתרון ברור בעקבות פערי מידע על השוק ועל הרכב, אף מנצלים את זה ומציגים מצגי שווא. חשוב לציין שלא כל החברות וסוחרי הרכב נוהגים באופן זה, אך מומלץ מאוד לבדוק. עיינו למשל בקטעי הוידאו הבאים מתחקירים ששודרו במהדורות החדשות המובילות בישראל:


לתפיסתנו לא. בדומה לחברות ליסינג או סוחר רכבים, גם חברת הטרייד-אין סוחרת למעשה בכלי רכב, ולכן ישנו ניגוד עניינים מובנה בין הרצון של החברה למכור את הרכב ולעמוד ביעדי מכירה לוחצים, לבין מסירת כל האמת על הרכב. יתרה מכך, חברות אלו לרוב מחזיקות גם מוסכים, שהם בתורם דואגים לייפות את כלי הרכב הנמכרים מבחוץ, וכמובן לסדר תקלות מכניות מגוונות. את ההיסטוריה של הרכב לא תקבלו. בתחקירי החדשות מעלה תוכלו שגם סוחרי רכבים וגם חברות טרייד-אין לעיתים מוכרים רכב שאינו ראוי כלל לעלות על הכביש.

נתוני הרוב המוחלט של כלי הרכב הרשומים בישראל נמצאים בחזקתנו, ובלבד שהרכב הינו רכב פרטי במשקל עד 3.5 טון ובעל ארבעה גלגלים. במילים אחרות - רכבים דו-גלגליים, משאיות ורכבים כבדים לא נמצאים כעת במאגרים שלנו. לגבי כל השאר - כנראה שכן. יש לשים לב שעבור כלי רכב ישנים, לא כל המידע הטכני של הרכב מצוי בידינו. ולמרות זאת - תמיד נוכל לבדוק את מוכר הרכב, והאם הרכב משועבד, ממושכן, את הבעלות בו ואת היסטוריית התאונות ועברו הביטוחי.

נחלק את התשובה לשני חלקים: הראשון הוא בעל הרכב - אנו יוצאים מנקודת הנחה שמוכר פרטי ישר והגון לא ימכור רכב עם פגיעה בשלדה. לכן, אחד מחלקי דוח בלק"ר הוא בדיקת רקע (קרדיטצ'ק) על מוכר הרכב, כדי לוודא שאינו סוחר ואינו נוכל.

החלק השני הוא ביטוח הרכב - במקרה של תאונה עם פגיעה בשלדת הרכב (שאסי), תימצא מעורבות של חברת הביטוח שביטחה את הרכב. הסיבות לכך רבות: קודם כל הנזק היקר שנגרם עקב תאונה מסוג זה מתמרץ את בעל הרכב לערב את חברת הביטוח שתטפל בנזק. בנוסף, בד"כ בתאונות שגורמות לפגיעה בשלדת הרכב מעורבים צדדים נוספים, בין אם כלי רכב אחר (שבעליו מערב אף הוא את חברת הביטוח שלו), ובין אם מדובר ברשות מקומית או חברה ממשלתית המבוטחות גם הן לנזקים הנגרמים בתאונות כאלו. מאחר וזו נקודת ההנחה שלנו, ומאחר ובדוח בלק"ר אנו מנתחים נתונים המתקבלים ע"י חברות הביטוח שביטחו את הרכב ב-7 השנים האחרונות, נוכל לדעת על מעורבות הרכב בתאונות שאיימו על שלמות שלדת הרכב.
נכון, תמיד יש מקרים נדירים ושוליים בהם נוכלים מקצועיים מעורבים בתאונה ולאחר מכן בעסקת מכירת רכב, ואלו ינסו לא לדווח על מנת למכור את הרכב ללא ירידת הערך. אבל, במקרה כזה הנוכל ייאלץ לשלם בעצמו ומכיסו על תיקון הרכב, להסתכן בעבירה פלילית, להסתיר את התאונה מפני חברות הביטוח, ולתכנן את כל הפעולות הסבוכות האלו עוד לפני שהוא יודע בכלל איזה נזק נגרם בתאונה. בכל מקרה, אם אתם חשים בכל זאת שמוכר הרכב אינו אדם הגון וישר, אנו ממליצים לבצע בדיקת המשך פיזית ובמחיר מוזל - באמצעות הקופון המצורף לדוח בלק"ר.

דוח בלק"ר מגיע עם קופון הטבה בשווי 100 ₪, על מנת שתוכלו להמשיך לבדיקה פיזית ע"י גורם מקצועי, כך שתוכלו להיות שקטים לחלוטין ועדיין להימנע מהוצאה כספית נוספת ולא מתוכננת.

גם במקרה זה נחלק את התשובה לשני חלקים: הראשון הוא בעל הרכב - אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שמוכר הרכב אינו סוחר ואינו נוכל, זו הסיבה שבדוח שלנו אנו מבצעים גם בדיקת רקע (קרדיטצ'ק) על מוכר הרכב.

החלק השני הוא הבדיקה שאתם עושים בעצמכם לרכב על-ידי התרשמות חיצונית ופנימית ממצב הרכב. בזמן שתעשו נסיעת מבחן קצרה (בין אם אתם נוהגים ובין אם לא) - ועל נסיעת בדיקה אסור לוותר בשום אופן - תשימו לב למד האוץ (קילומטראז') של הרכב. אם מד האוץ מעל 100,000 ק"מ וללא קשר לממוצע הנסיעה השנתי (כלומר גם אם הרכב בן 7 שנים ויותר למשל), עליכם לשים לב לתפקוד הגיר והמנוע, ועדיף שתפתחו גם את מכסה המנוע. לרוב, בעיות במנוע ו/או בגיר ברכב, הן בעיות שניתן לשים לב אליהן בנסיעת מבחן קצרה. בכל מקרה, אם אתם חשים בכל זאת שמוכר הרכב אינו אדם הגון וישר, אנו ממליצים לבצע בדיקת מנוע וגיר או בדיקה פיזית כללית ובמחיר מוזל - באמצעות הקופון המצורף לדוח בלק"ר.

דוח בלק"ר מגיע עם קופון הטבה בשווי 100 ₪, על מנת שתוכלו להמשיך לבדיקה פיזית ע"י גורם מקצועי, כך שתוכלו להיות שקטים לחלוטין ועדיין להימנע מהוצאה כספית נוספת ולא מתוכננת.

נעים להכיר :) חברת דאטהצ'ק מהווה את חוד החנית בעולם המודיעין העסקי והתחרותי ומספקת מגוון דוחות מבוססי AI על נכסים, אשראי, חברות ואזרחים בישראל, ורותמת את יתרונות הטכנולוגיה לטובת לקוחותיה. כסטארט-אפ חדשני, אנו משתמשים בכל כלי בארסנל שלנו על מנת להשיג את המידע שיחשוף את התמונה המלאה. הבוטים שלנו לצד הסורקים, מאגרי המידע המגוונים וטכנולוגיית בינה מלאכותית פורצת דרך, יספקו לכם תמונת מצב מקיפה וכוללת לפני רכישת הרכב.